4 Temmuz 2011 Pazartesi

Çıldırttınız Beni!!!

Aslında bugün yine şapşal günlerimden birini yaşadım... Ne mi bu şapşallıklar? Buyrun anlatayım;

1-Çok sevgilili sevgilim bana haftasonu yanlış ilaç içirmiş hemde 4 tane ben bugün öğrendim !!!

2-Çok sevgili sevgilim beni en bırakıp gitmemesi gereken hafta Lübnan'a gitti!!!

3-Ve yine çok sevgili bir arkadaşım! peh aslında ne sevgili arkadaşı arkadaşım bile değilmiş aniden hayatımdan akıverdi!!! 


4-Evet ya okuyunca çok da önemli gözükmediler bana da... Ölmediğime göre ilaçta sıkıntı yokmuş, Lübnan dediğin ne ki 4 gün sonra burada, diğeri de 'amaaaan' :)

Bakın bakın asıl bomba burada pazar günü Bank Asya'nın Kalite Müdürü Adnan Bostancıoğluile olan eğitimi unuttum ve doğru tahmin ettiniz onu da bugün fark ettim...

Gördüğünüz gibi cici cici bir hafta sonunu geride bırakmışım :) Neyse önümüzdeki maçlara bakalım diyerek bu hafta sonunu hayatımdan siliyorum...

Pazartesinin gelişi pazardan belli olur diyerek izninizle bugünü de silmek istiyorum.... Sildim gitti bugün fena halde silme günümdeyim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder