21 Temmuz 2011 Perşembe

Bu Bir İş İlanıdır :)

Beni delirtecek bu sıcaklar, birde bir türlü bulamadığımız IK müdürü!!!

Bilenler biliyor ben bilmeyenler için yazıyorum efendim, malumunuz ben 3,5 aydır orta ölçekli, yarı kurumsal, şeker, şirin bir şirkette çalışmaktayım. Beni işe alan IK müdürü ile 1,5 ay önce yollarımızı ayırdığımız günden bu yana müdür aramaktayız. Ama yok nerede :(
Bazen günde 3 aday ile görüşme sağlıyorum zaten bir süre daha bulamazsak ben bildiğiniz İşe Alım Uzmanı olarak kariyer hayatıma devam edeceğim. İlerde anlatırım artık ben bir şirkete girdim oraya IK müdürü ararken telefonlarda yaptığım ön mülakatlar sayesinde bugünlere geldim diye :)

Neyse işte kariyer.net, secretcv, gazete ilanları hatta ben twitterdan bile arıyorum ama tık yok! Bizim beğendiğimiz bizi beğenmiyor, bizi beğenenler bize uymuyor anlayacağınız dandik bir durum içerisindeyim. İnsan ağız tadıyla kendine bir müdür de seçemeyecekse....

Eğitimlere konuşmacı olarak katılan IK yöneticilerini ağzımın sağ tarafında sular akarak izlerken sapıklar gibi hayal kuruyorum 'ahh ahh bana da böyle bir müdür nasip et Allahım' diye... Bu durum bende paranoyaya sarmadan bir müdür bulsak şaka maka şahane olacak.

Belki bu yazıyı biri okur da tanıdık biri vardır etrafında diye olayı kısaca özetliyorum ;
Grup firmalarımızdan Empi'ye 20 kişilik bir ekibi yönetecek performans değerleme, kariyer yönetimi vb insan kaynakları akışında destek olacak bir müdür arıyoruz. Zaman içinde grup müdürü olmaması için hiç bir sebep yok tabi ben ayağını kaydırmazsam :p

İşyeri Hadımköy'de dediğim gibi şeker şerbet cici insanların olduğu (benim gibi) bir ortamda yöneticilik yapmak cidden çok eğlenceli....

Onca portaldan birini bulamayıp da benim üç günlük blogdan biribi bulsak ne sükse yaparım şirkette bilmem farkında mısın? :)

IK müdürü konusu bu kadar...

Diğer olayları az sonra farklı bir başlık altında yazacağım. Onlar biraz daha güncel konular IK müdürü iş ilanının altında ciddiyetten uzaklaşmayayım.

Bu arada işler çok yoğun değil gelen müdürü fazla yormayacağız. Zaten konuya ilişkin resimde durumu özetliyor. :)


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder