4 Temmuz 2011 Pazartesi

Bu Akşam Her Telden Çalacağım Size

Uzunca bir süredir benim zihin bulanıktı malumunuz... Zaten tam olarak benim olduğuna emin olamadığım ilham perilerim hepten kapımdan eşiğimden geçmez oldulardı. Tamam yani kapıma gelmesinler ama pencereden bir kafalarını bile uzatmaz mı? Yok, uzatmadı neyse peridir ne yapsa yeridir dedik geçiştirdik. Gitmedim üzerlerine sıkmadım boğmadım perileri eee onlarda anladılar halden bu gece ansızın dönmeye başladılar tepemde... :)

Dediğim gibi bu gece her telden çalayım sizlere tuttuğum diğer blogla bu blog arasında bir karma yapıp bir kaç gün sonra 'allah seni kahretmesin bu nasıl yazı böyle' demeyeceğim! bir yazı yazayım... Yok yok hatta 2 yazı yazayım... Biri benden olsun diğeri hayata dair... Hadi bakalım ben yazayım birileri okusun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder