22 Ağustos 2011 Pazartesi

Tatilde Teknoloji Detoxu



Tatilden önceki son haftanın içine girmiş bulunuyoruz. Önümüzdeki 5 işgününü sağ salim aştıktan sonra 9 günlük tatil bizleri bekler. Benim gibi yaz tatili yapamamış olanlar için bu bayram tatili hazine değerinde. Nihayet geçtiğimiz hafta tatil planımı yapabildim. 9 günün 8 gününü Ege kıyılarında geçireceğim. Ucuz, neşeli, doping etkili bir tatil hayali var kafamda. Öylesine heyecanla bekliyorum ki tatili cumartesi sabahını dahi beklemeden cuma akşamından çıkacağım yola.

Asıl sizinle paylaşmak istediğim konu şu;  Eğer sizde benim gibi işkolikseniz bu hafta ne yapın ne edin gerekise fazla mesai yapın masanızda eksik, yarım yamalak iş bırakmayın. Tam denizin ortasında özgürce kulaç atarken aramanız gerektiği halde aramayı unuttuğunuz bir müşteri, masasına bırakmanız gerektiği halde atlanan bir rapor, teslim edilmesi gereken evraklar vs. vs. aklınıza gelip de canınızı sıkmasın. Bu hafta tatile hazırlık haftası bedeninizi, ruhunuzu, valizini hazırlarken bir yandan ofisinizi de hazırlamayı unutmayın. Derli toplu bir masa zihninizin de derli toplu olarak tatile çıkmasını sağlayacaktır emin olun. :)

Ve yine benim tatilde yapmayı planladığım bir diğer konuda teknoloji detoxu... :) Evet adı garip, ben buldum ama benim gibi iphone, macbook, notebook bağımlısı insanların arada sırada yapması gereken bir olay.

Bu tatilde mümkün mertebe bilgisayarımdan ve iphone'umdan uzak duracağım. Kolay olmayacak farkındayım ama bunu başarabileceğimi düşünüyorum. Dokuz günlük tatil macerama iki roman sığdırmayı bol bol dağ havası almayı ve bütün kaslarım gevşeyene dek yüzmeyi düşünüyorum.

Bu haftaiçi sizlerle bir yazı daha paylaşıp sonra tatil moduma geçip bayram ertesine kadar sizlere hoşçakalın diyeceğim.

Yukarıda ki nacizane önerilerime kulak vermeniz temennisiyle...

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder