3 Ağustos 2011 Çarşamba

Gün, Akşama Koşarken

Bugün ilk kez ofisten bir şeyler karalıyorum.

Günün bu saatlerinde blogumda bir paylaşımım olsun istedim. Nedendir bu istek bilemedim. Belki de bugün işlerin sakin oluşundandır.

Aklıma bir süredir takılan konu... ' Yaşam Kalitesi ' Nedir, nasıl oluşur, nasıl yükseltilir vs. diye etrafımdakilerle durmadan konuşuyorum ve devamlı düşünüyorum.

Nazım' ın dediği gibi ' Yaşamak şakaya gelmez, büyük bir ciddiyetle yaşayacaksın...'

Hakikaten böyle yaşamak şakaya gelmez ciddiye alıp, üzerine düşünüp, kaliteli, standartları yüksek tutarak yaşamak gerek. Bunu yapıyor musun derseniz... Cevabım çok net değil fakat bunu istiyor ve bunun için çabalıyor musun diye değişirse soru cevap net 'Evet'

Katma değer kavramını düşünüyorum. Alış-veriş dışında kullanıldığında çok karizmatik buluyorum kavramı. Katma değeri yüksek müdür, katma değeri yüksek arkadaş vs.

Sizin etrafınızdakilerin katma değeri % kaç?

Hadi bir düşünelim; Ne kadar çok canımızı sıkan, hayatımızda fuzuli yer işgal eden, bize durmadan zarar verip zerre yarar sağlamayan ne çok insan var etrafımızda. Bunları tutma sebebimiz çıkarmaya üşenmek mi, dursun kenarda birgün işe yarar düşüncesi mi yoksa bu gereksiz, kuru kalabalığa alışmamız mı doğrusu emin değilim.

Bundan sonrası hakkında en ufak bir fikir yok kafamda yazacak. Önce biraz düşüneyim sonra bu konuda bir şeyler yazarım.

Bu yazınında kalitesini arttırmak için sizinle güzel bir video paylaşayım.
Günün hızla akşam üstüne ilerleyen saatlerinden Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder