25 Ocak 2012 Çarşamba

Çekinme Haydi Söyle Bana


Hayat hepimizi çeşit çeşit yerlere savurmuş durumda. Şöyle düşündüğümüz zaman aslında dürüst olursak çok azımız olmak istediğimiz yerlerdeyiz.

Ben mesela yaptığım işi sevmekle beraber eğer seçme şansım olsaydı hiç ukalalık etmeyeceğim şu anda şu masada olmak olmazdı tercihim. İnsan Kaynakları benim için doğru seçim buna şüphem yok ama yapmak istediklerimle yaptıklarımı kıyas bile edemem.

Acaba seçme şansım olsa idi ne olurdum diye soruyorum kendime sonra da bu sorunun hemen ardından şu soru dönüyor beynimde seçme şansım yok muydu?

Eğer bu soruya cevabımız hayır ise neydi, kimdi bizim elimizden tüm hayatımıza sirayet edecek böyle ciddi bir adım atarken karşımıza engelleri koyan?

Ailemiz, cesaretsizliğimiz, ne istediğimizi bilmemek, para, hepsi... Evet değişik değişik sebeplerle hayat amacımızdan ve hayallerimizden uzaklaştık. Çocukken tiyatrocu olmak isterdim bir dönem opera sanatçısı olmak istedim. Tiyatroya gidip tiyatrocu, operaya gidip operacı olmak istemişsin sen demeyin sakın oradan pazara gidip pazarcı olmak ya da kuaföre gidip kuaför olmak istemedik :) Göz önünde olan biri olmak istemişim belli ki çocukken kalabalıklar önüne çıkıp binbir türlü marifetler sergilemek varmış hayalimde. Biraz büyüdükçe psikolog olmak istedim (şimdi hiç istemediğim bir meslek) görüldüğü üzere çeşit çeşit hayaller kurup sonra IK'cı olmuşum. Yine iletişim yoğun, insanlarla iç içe ve samimi bir meslek.

Şimdi biraz düşünsenize kim bilir hayallerinizin peşinden gitseydiniz şimdi nerelerdeydiniz.. Haydi çekinmeyin söyleyin bana :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder