30 Ocak 2012 Pazartesi

Bu Bir Kar Yazisidir.

İstanbul kar altında.

Ben bu yazımı penceremin önünden bembeyaz bir manzaraya karsı yazıyorum. Tabletten ilk yazım aralarda hatalarım olabilir şimdiden affola ( mesela affolayi Afrika olarak tahminledi sagolsun son anda fark ettim :))

Bu sabah zorlu koşullarda ulaştım ofisime durmak icin kaldırıma çarpmak zorunda kaldık, mesai başladıktan 1,5 saat sonra anca varabildik ve 15:30 itibari ile ldari tatile uyup 'paydos' dedik.

Zorlukların ulkesiyiz biz bunu bugün bir kez daha fark ettim. Biz mutluluğu paylaşmayı hazmedemeyen acılara ve zorluklara ortak olmayı seven bir milletiz. Neden böyle olduğumuza dair fikrim yok. Mutluluğa ve keyife tahammülümüz yok. Acıyı ve dert yanmayı daha çok seviyoruz. Evet mesela bugün arabalar karda kayarken yoldan geçenler yardıma koştu. Düşenlere el uzatıldı vs. Bunlara kötü demiyorum bu arada sakın yanlış anlaşılmasın. Ama ağlayana gösterdiğimiz acıma duygusunun yarisi kadar sevecenligi gosteremiyoruz sokakta kahkaha atan bir kadına...

Biz zorluk ve acıların ulkesiyiz. Zorluk ve sıkıntıya gösterdiğimiz güç birliğini sevinç ve keyife de göstermemiz dileği ile...

Bu arada birkaç yazı biriktirdim taslaklarımda... Ama üzgünüm siteme saklıyorum. Sanırım 2, 3 güne kalmaz www.ikburada.com adresinde buluşuyor olacağız. O vakte değin bu kısa, dandik ama ben buradayım ve sizin icin besleniyorum yazilarimla idare edin.

Bu arada biz yarın tatiliz :) Sitemin Facebook ve Twitter hesaplarını acacağım, ayrıca dün açtığım linkedIn hesabım 50 üyeyi astı bile (daha ortada site yokken:)sizleri de beklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder