22 Ocak 2012 Pazar

Bu Yazının Adı Yok

Blogum nihayet bu hafta yepyeni bir siteye terfi ediyor kendini... O kadar zamandır yapmak isteyip bir türlü beceremediğim bir iş bu, zaten paylaşmıştım daha öncede sizlerle.

Blogumu taşırken sadece mesleki yazıları taşıma kararı aldım. Malum, biliyorsunuz zaman zaman içimden gelenleri de döküyorum sayfama. Ama diğer yazılarıma da kıyamadım onları da site içerisinde bir yerlere kondurmayı düşündüm. " Ruh Halim " diye bir bölüm mü açsam acaba diye düşünüyorum. Ama karar veremedim. Çünkü şöyle bir gerçek var ki hayatıma dair, ben yazmadan dökemiyorum içimi dünya kadar konuşsam da o konuştuğum her şeyi bir de yazmam gerekiyor ve bu yazdıklarımı paylaşmak istiyorum. Yazdığım ve paylaşmadığım yazım yok neredeyse çoğu isimsiz ya da rumuzlu. Ama kimilerini de özellikle bu blogumda paylaşmak istiyorum.

İşte yine böyle bir yazıyı paylaşacağım evet ve yazarken karar verdim sanırım İK blogumda ruh halim diye bir bölüm olacak :)



Hayat Bazen;

Dizlerin kanayarak dönmektir eve
Elinde kırıklarla dolu bir karne ile babanın huzuruna çıkmaktır
Sevdiğin adamı başkasının yüzüne aşkla bakarken yakalamaktır
Kardeşinin evlenmesidir
Babanın çekip gitmesidir
Uzaktan bir akrabanın gelmesidir
İki kadehin tokuşmasıdır bazen
Ladeste aklımda demeyi unutmaktır
İlk bakışta aşık olmak
Son kez sarıldığını bilmemektir çok zaman
Aynanın karşısına geçip sallanan dişi burmaktır sağdan sola
Hıdrellezde gül dibine araba çizmektir taşlardan
Ansızın terk edilmektir
Sabah kızarmış ekmek kokusuyla uyanmaktır
İhanettir, bazen tutkudur
Korkudur
Ansızın geliveren sevgilidir
Ansızın terk eden bazen de
Aniden şarjı biten telefondur
Parasızlıktır, bazen de çok paradır
Ölümdür bazen
Bazen yıldırım aşkıdır ilk görüşte çarpan
Bazen minicik bir bebeğin işaret parmağınızı sıkmasıdır
Kaybettiğini sandığın anda kazanmaktır
Gecenin bir yarısı uyanıp yanındakinin üstünü örtmektir
Camdan cama dedikodu yapmaktır
Kendini camdan atanların ölümünü izlemektir gecenin bir yarısı
Hayallerinin yıkılmasıdır
Yeni hayallere uyanmaktır
Güneşten yanan omuz başlarıdır
Radyoda aklından geçen şarkının çalmasıdır
Hayat bazen.... son kez gözlerini açmaktır yeni güne 

Hayat birgün son kez nefes almak ve bir daha asla verememektir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder