5 Haziran 2011 Pazar

Bu Yazının Adı Olsa Olsa HUZUR Olur

Bu haftasonu blogumla pek ilgilenemedim. Aslında yazacak ne kadar çok şey vardı. Cumartesi günü dahil olduğum güzel bir eğitim, şahane tecrübelerini bizlerle paylaşan iki kıymetli konuşmacı BP'nin 21 yıllık IK müdürü ile oynadığım kısa skeç, akşam eski bir dostla şahane bir akşam yemeği etraftaki insanlar gözlemlerim vs derken dolu dolu anlatacak bir sürü olayın olduğu cici bici şahane bir haftasonu işte...  11 Haziran'da sona erecek eğitimin şimdiden üzüntüsü sardı beni... Bu hafta ki eğitime şirketten bir arkadaşımı da götürdüm misafir katılımcı olarak geldi benimle beraber arada bir baktım suratına halinden memnun gibi gözüküyordu biz adam IK'cı olsun diye uğraşırken gelecek hedefinde pazarlama-satış yapmak istediğini söyledi vatandaş ya neyse o konu ile pek ilgilenmedim :)
Eğitimde neler konuştuk neler yaptık kimlerle tanıştık tüm bu detayları yarın uzun uzun yazacağım hayal balonu neymiş gerçek sepeti neymiş falan hepsini bir bir yazarken bir yandan aslında eğitimde dinlediklerimi tekrar etmiş olacağım. Bu arada yarın sabah blogger olma sebebim İpek Aral Kişioğlu'na da mail atıp çok aklıma takılan bir konuda fikrini soracağım cevabı gelince hem soruyu hem cevabı yine burada paylaşacağım. Şimdilik bir pazar gecesi şarkısını sizinle paylaşıp eski şirketimde ki mali işler direktörüm Faruk Çoşar'ın hediye ettiği 'Son Şeyler Ülkesinde' (Paul Auster) kitabımı okuyup huzur içinde sızmayı planlıyorum. Size yazmama engel olan muhteşem haftasonuma veda edip yine muhteşem bir pazartesiye günaydın demek istiyorum. Sevgilerimle ;

                                                              İşte Gecenin Şarkısı 

                            http://www.youtube.com/watch?v=ONXp-vpE9eU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder