16 Haziran 2011 Perşembe

Benim Röportajım Geldi!


Bu akşam birşey yazmamayı planlarken yine buldum kendimi burada :)

Hani ünlü yazarlar söyler ya romanlarımı hep gece yarısından sonra, ay ışığının altında, ilham perilerim eşliğinde falan filan...

Bir kere benim ilham perim yok efendim varsa da henüz denk gelmedik kendisiyle... Benim bir balkonum, bir minderim, bir fincan kahvem bir de laptopum var gördüğünüz gibi her şeyim var azımsamak için yazmadım bunları :)

Bu akşam, aslında bu akşam değil bir süredir kafamda yazmayı planladığım bir kaç konu var ama bir türlü şu kafamı toparlayıp da yazamadım. İnnovasyon denen olaydan, Robert Kaplan'ın bir kitabından, ay tutulmasından, sonra CEO'ların izlediği dizilere kadar var da var ama bir türlü doğru cümleler yan yana gelemedi. Neyse getireceğim, haftasonu ne yapıp ne edip adam akıllı bir şeyler çıkaracağım.

Ama bugün aklıma başka bir fikir geldi! Ben diyorum şu gariban blogumda bir röportaj yapsam şöyle afilli bir IK'cı ile... Güzel güzel sorular çıkarsam en merak edilenlerden, sonra Ayşe Arman edasıyla otursam karşısına elimde ses kayıt cihazım falan sonra da blogumda yayınlasam hem çok faydalı, hem çok eğlenceli, hem de çok havalı olur : ) 1 - 2 de fotoğraf çektirdim mi tamamdır işte...

İş ki bu afilli IK'cıyı bulmak aklımda bir kaç isim var ama nasıl gidip de teklif edilir ki;

 'Merhaba ben Gülsün, hepi topu 1 aylık bir blogum var ve sizinle röportaj yapıp yayınlamak istiyorum'

Muhtemelen deli derler bana desinler ne çıkar blogum uğruna deli olmuşum çok mu?

Yarından tezi yok aklımda ki insanlara en cici, en sempatik halimle mail atıp bu ricamı aktaracağım. Sanırım en geç 1 ay içinde de o röportajı burada yayınlayacağım... Fazla mı iddialı oldu ne: )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder