16 Eylül 2011 Cuma

Neredesiniz Sayın İlham Perim?

Daha önce defalarca yazdığım bir şey var ki o da benim yazı yazma konusunda ki acemiliğim. Eeee o zaman ne diye giriştin bu işe demeyin, hakkımı yemeyin çünkü yazdım mı iyi yazarım Allah için : )

Ama işte ne var ki bazen 'kal' geliyor. İşte bana da kal geldi. Bildiğiniz tıkandım 3 kelimeden 1 satır yazamaz haldeyim. Oysa ki ne hayallerim vardı tatilden dönünce bomba gibi olacaktım. Blogumla normalden 2 3 kat daha fazla ilgilenecektim. Paylaşacak dünya kadar konum vardı ama gelin görün ki yazamıyorum. Nedendir bu durum bilmiyorum. Ama tek bildiğim aklım fikrim burada, kendimi çocuğuna yeteri kadar ihtimam göstermeyen hain anne gibi hissediyorum. Bende düşündüm bari girip kitap önerisinde bulunayım.

Ben geçenlerde İdil Türkmenoğlu'nun Pozitif Yönetim kitabını okudum. Çok da beğendim ve İdil Hanım'ın hakikaten daha daha daha çok yazması gerektiğini düşündüm. Hatta bu konuda kendisine de kitabı hakkında bir teşekkür e-postası gönderdim... :)

Kitabı okurken aklıma ilk gelen şu oldu 'bu kitabın suya atılan bir tableti olmalı ve yöneticilere, patronlara içirilmeli' ne kadar muhteşem örnekler var. Okurken o uygulamaları yapan bir IK yöneticisi olduğumu hayal ettim. Şimdilik hayali bile çok güzeldi. Aklıma çok çeşitli performans ödülleri geldi kitabı okurken ve kendimle ilgili bir şey keşfettim. Benim manevi zekam yüksek! Evet evet cidden yüksek yani orada ki manevi zeka tanımına sahip insan tarifine tam uyuyorum. Bende tam bendeki bu durumun ne olduğunu merak ederken öğreniverince mutlu oldum.

Son bir motivasyon çabasıyla bu akşam Cunda Adası'na gidiyorum. Haftasonu tatili yapıp yaza ve denize veda edip İstanbul'a döneceğim orada da kaybettiğim İlham Perilerimi aramaya devam edeceğim.

Olur da sizde bir yerlerde onlarla karşılaşırsanız lütfen bana gönderin... :)

Birazcık gülün diye konu ile alakalı bir de karikatür paylaşmak istedim.




Sevgilerimle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder