22 Eylül 2011 Perşembe

Müsaadenizle Blogda Kuzen Arası :)

Hep diyorum kendi kendime şu blogu özel işlerine kullanma takipçilerine ayıp oluyor diye ama sonra diyorum ki benim yazılarımı okuyanlar zaten beni anlamışlardır. Bu blog benim mesleki alanda gözlemlerim ve ilginç, değişik, önemli bulduğum yazılarımı paylaştığım 'Özgürlük Alanım' işte bu sebeple yüksek yüksek müsaadenizle yine bir özel iş için azıcık blogumu işgal ediyorum. Bu arada sizlerde herhangi bir özel veya genel işiniz için her daim blogumu kullanabilirsiniz. :)

11 Eylül Pazar Günü benim bir küçüğüm olan Sevgili Kuzenim Oya Gürcan'ı Erasmus için Lyon'a göndermiş bulunmaktayız. Giderken bir hüzünlü, ürkekti ama maşallah daha ilk günden kabak çiçeği misali açıldı. Arkadaşlar, dersler hatta gece hayatı derken bizim kız hepten Saint Etienne' li olup çıktı.

Şimdi ben buradan ona diyorum ki; Seni çok seviyorum ve daha şimdiden çok özledim. En ama en kötü ihtimalle Noël'de görüşmek üzere...

Bu arada Etienne, Etienne olalı böyle güzel gördü mü o da bilinmez tabi... mmh :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder