20 Ekim 2011 Perşembe

Bendim Biz Olduk Çok Güzel Olduk!


















Bundan 7-8 ay önce mesleki ama bir o kadarda rahat ve eğlenceli bir blog tutmaya karar verdim. Evet benim kararımdı ama bilmiyorum İpek Hanım olmasa bu tavsiyede bulunmasa cesaret edermiydim...

Her neyse giriştim bu işe sonrada sevdim. Hakkımda kısmını yazarken dedim ki 'burada yazdıklarım okunur mu, okunsa ertesi gün tekrar okunur mu' diye sonra baktım ki okunuyor yavaş yavaş yazdıklarım bende tamam dedim devam.

Öyle böyle derken bugünlere geldik işte. Yavaş yavaş, azar azar takipçilerim olmaya başladı kimi eşim, dostum, arkadaşım kimi hiç tanımadığım, yüzünü görmediğim insanlar.

Şu var ki ben takipçilerimi çok sevdim. Bazen aranıyorum iş ile igili sıkıntılarını dinliyorum bazen başlarına gelen güzel bir haberi ve her defasında onlarla bu paylaşımda bulunmak, hayatıma dahil olmalarına çok ama çok mutlu oluyorum.

Ve müsaadenizle buradan az önce bana yazan sıkı takipçim Serhat'a bir kaç satır yazmak istiyorum;

Nasıl ve ne yazarsan yaz ne yazdığını bilerek ve kendin olmaktan vazgeçmeden yaz. Tam hakim olmadığın hiç bir konu hakkında emin olmadan tek satır yazma. İçine mutlaka kendi fikirlerini serpiştir.
En kısa sürede senin blogunun takipçisi olmak istiyorum. İşte sana cevabım... :)

Tüm takipçilerime çok teşekkür ederim ve bugün birkaç takipçim ile paylaştığım gibi 1 Kasım 2011 tarihinde www.gulsunmuftugil.com'da İnsan Kaynaklarına Genç Bakış'ta buluşmak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder