21 Temmuz 2011 Perşembe

Hafif Bir Derleme Toplama Yazısı

Gelelim diğer mevzulara ;

Bu aralar az öncede yazdığım gibi sıcaklardan çıldırmak üzereyim. Dün Kuruçeşme'de konserdeydim. Konserde herkes Bülent Ersoy kıvamında elinde envai çeşit yelpaze modelleriyle takılıyordu. Hatta arkamdaki karı-koca çaktırmadan dibime kadar girmişler benim rüzgarımdan faydalanıyordu... :)
Sıcaklara karşı dayanışma içine girdik herkes elindeki yelpaze ile önünde arkasında fenalık geçiren kim varsa yelliyordu... :)

Bu aralar sosyal kelebek olma modunu biraz abarttım sanırım büyüyemeyen ergen modeli çizdiğim şu günlerde o konser senin bu sergi benim o kurs senin bu kurs yine benim modunda haldur huldur koşturup duruyorum.

Ama bu arada yine sizinle paylaşacak kitaplar okumaya devam ediyorum. Kaynağım İnsan'da İpek Hanım yaz tatili için kitap önerilerinde bulundu. Öyle bir azmettim ki kitabı paylaşanla yarışa girdim adeta yaz sonuna kadar paylaşılan kitapların neredeyse tamamını okuma gayretindeyim.

Önerileri sayesinde okuduğum İş Yaşamında 100 Kanguru benim Şerif Bey'i yakından tanımama vesile oldu. O kitabın ardından Sistem Liderliği hakkında detaylı bir çalışma içine girdim. Bu çalışmayla beraber yine A.Şerif İzgören'in Şu hortumlu dünyada fil yalnız bir hayvandır ve avucunuzdaki kelebek kitaplarını da tamamladım.
Hemen hepsi de aynı etkiyi bıraktı üzerimde... Sistem Liderliği konusunda beklediğim destek çalışmaları tamamlayınca (Volkan bu kısım senin içindi!!!) tekrar derleyip son kontrolden geçirip burada paylaşacağım ama en önemlisi bunu şirkette uygulamaya başlayacağım. O arada IK Müdürü'de gelirse tam süper olur ya neyse hayırlısı....

Bu akşamda yine evde fenalık geçirince attım kendimi sokağa en sevdiğim iki şeye sarıldım hemen... Starbucks chocalate frappucino ve vişneli puro :) Açık havada keyif yaptıktan sonra tuttum Inkılap'ın yolunu Beylikdüzü 5M Migros AVM'de ki Inkılap Kitabevi şubesi çalışanları bence bu iş için doğmuş şahane insanlar... Her kitap hakkında fikirleri var her kitabın yerini sanki koca mağazada bir tek o kitap varmışçasına çabuk buluyorlar. Ve uzun zamandır tüm yeni çıkanlar %20 indirimli... Bilginize....
Neyse bu akşama dönersek yine 1 tanesi Kaynağım İnsan'dan olmak üzere iki kitap satın aldım. Biri yeni takıntım A.Şerif'in MOKS isimli kitabı diğeri İdil Türkmenoğlu'nun Pozitif Yönetim isimli kitabı.
İkisine de başlamak için heyecanlanıyorum. Taze bir fincan kahveden kapağını ilk benim açtığım kitaba kadar yeni olan her şey beni çok heyecanlandırıyor.



Önce Moks ile başlayıp yarın akşam tamamlayıp sonra İşyerinde keyifli ortam yaratmaya yönelim yazılmış pozitif yönetime başlayacağım.

Bu arada cumartesi perküsyonda ikinci dersim onda ikinci haftam olmasına rağmen hala heyecan verici...

Kocaman Sevgiler
İyi Geceler
Şahane bir cuma şahane bir haftasonu getirsin hepimize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder